سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
طباطبایی نژاد

حوزه/ نظام جمهوری اسلامی ایران در لوای رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام امروز در همه عرصه ها پیشرفت کرده است و به الگوی ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله طباطبایی نژاد، در دیدار با خانواده‌ها و ایثارگران و جانبازان روحانی که به همت معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزارشد، اظهار کرد:  دفاع مقدس حادثه عظیمی در طول سه دهه گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در طول سی و پنج سال گذشته حوادث و اتفاقات متعددی چون فتنه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها و حتی پیروزی‌هایی رخ داده است، ولی در بین همه آنها دو حادثه بزرگتر بود. نخستین حادثه بزرگ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر دینای کفر و جهان استکبار بود که اتفاقی بی‌نظیر در طول تاریخ بشر به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان تصریح کرد: ملت عظیم ایران توانست با دست خالی کاری بی‌بدیلی همچون پیروزی انقلاب اسلامی را در برابر رژیم پهلوی البته در سایه مجاهدت مردم و جانفشانی شهدا انجام دهد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد ملت بزرگ ایران در سایه سه عامل مهم رهبری امام راحل، وحدت مردم و استقامت در برابر استکبار توانست چنین حادثه بزرگی را در تاریخ به ثبت برساند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن فرهنگ شهادت‌طلبی از جامعه تشیع بوده اند، عنوان کرد: بر همین اساس دشمنان درصدد تربیت خائنانی با لباس دوست برآمدند تا از زبان آنان، حماسه عاشورا را مخدوش و یا در اعتقادات شیعه انحراف ایجاد کنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام با ترفندهای متعددی سعی در تخریب و تضعیف و حتی نابودی مرجعیت و روحانیت شیعه داشته و دارند، ولی روحانیت توانست با همراهی و وحدت مردم، آنان را در رسیدن به هدفشان ناکام بگذارد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان، دفاع مقدس را دومین حادثه بزرگ در تاریخ ایران اسلامی خواند و یادآور شد: بقا و تداوم انقلاب مرهون حماسه دفاع مقدس و رشادت‌ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام و خانواده‌های شهدا است و اگر این ایثارها نبود، سرنوشت انقلاب نامشخص بود.

وی تاکید کرد: ایثارگری و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس موجب شد که امروز ایران اسلامی علی‌رغم تمام تلاش جبهه کفر جهانی، امن‌ترین  کشور دنیا باشد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در لوای رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام امروز در همه عرصه ها پیشرفت کرده است و به الگوی ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان جهانی  تبدیل شده است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با تاکید بر این که جنگ تحمیلی به ما خودباوری و تکیه بر توان داخلی را آموخت، ابراز داشت: دفاع مقدس برای ما یک افتخار بود، اما پیشتازی روحانیت درعرصه نبرد حق علیه باطل افتخاری بزرگتر بود.

امام جمعه اصفهان در پایان گفت: طلاب و روحانیون ایثارگر، جانباز و آزاده امروز باید الگوی پیاده کردن اسلام ناب محمدی(ص) و دیانت در جامعه باشند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha