یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مولانا سید احمد علی عابدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی گفت‌: انفجار تلخ بار در سالگرد شهید قاسم سلیمانی نشان از بزدلی شدید دشمنان است. و اعتراف ناخواسته به شکست و شاهد بر استمرار شیطنت آنان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علی عابدی امام جمعه بمبئی و مدیر مدرسه علمیه امام امیرالمؤمنین هند در پیامی انفجار در کرمان را به شدت محکوم کرد و گفت: انفجار تلخ بار در سالگرد شهید قاسم سلیمانی نشان از بزدلی شدید دشمنان است. در تاریخ ۱۴۰۰ ساله ثابت شده است که شیعیان بعد از کشته شدن قویتر شده اند. و ان شاء الله قویتر خواهند شد. اگر دشمنان شجاعت و مردانگی واقعی داشتند خودشان به میدان می آمدند. حمله دزدکی اعتراف ناخواسته به شکست و شاهد بر استمرار شیطنت آنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام امیرالمومنین (ع) در ادامه گفت: مراقب منافقان و مزدوران در صفوف مسلمانان باشیم. شناسایی و ریشه کن کردن آنان ضروری است. این تروریسم است و چنین اقداماتی نتیجه ذهنیت ناجوانمردانه است و مردم شهیدپرور از چنین حادثه ای هراسی ندارند.

وی گفت: این مصیبت غم انگیز را به خانواده شهدا و مردم ایران تسلیت می گویم. خداوند درجات متعالی به این شهدا عزیز و به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید. همچنین در ظهور حضرت ولی عصر عج تعجیل بفرماید تا دشمنان اسلام نابود شوند و پرچم اسلام بر فراز جهان برافراشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha