جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی هر فردی با هر اعتقاد و دیدگاهی است؛ چراکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر تصمیمات دشمنان تأثیرگذار بوده و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج، اظهارداشت: دشمن با هر ابزار و تبلیغات مخربی به‌دنبال سیاه‌نمایی خدمات نظام جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در رویداد بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات است.

وی، خاطرنشان کرد: مردم فهیم باید با مشارکت فعالانه و آگاهانه خود در انتخابات به دشمن ثابت کنند، حافظ نظام و آرمان‌های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بوده و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی هر فردی با هر اعتقاد و دیدگاهی است؛ چراکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر تصمیمات دشمنان تأثیرگذار بوده و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: شکل‌گیری جمهوری اسلامی نشانگر بصیرت ملت ایران بوده و این همت مردم، مقاومت و ایستادگی آنان بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این موضوع وظیفه ما را در حفظ و حراست انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به نهاد شورای نگهبان از سوی دشمنان داخلی وخارجی، بیان کرد: شورای نگهبان با عملکرد درخشان خود در چهار دهه گذشته به خار چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده که نمونه بارز آن تحریم نمادین این نهاد توسط رژیم سلطه گر آمریکاست.

وی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند؛ بنابراین مخالفت و مبارزه این رژیم با شورای نگهبان نشان می دهد که آن مجموعه در مسیر صحیحی گام برمی دارد.

حجت الاسلام شعبانلی در پایان تصریح کرد: امروز شیاطین و ایادی استکبار و صهیونیسم در کمین ما هستند و باید با عملکرد خود آنها را مأیوس و ناامید نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha