جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار مدیر مدرسه امام خمینی اسلام آباد غرب با خانواده شهدا

حوزه/ شهدا برای ایران اسلامی امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند، لذا نباید اجازه پایمال شدن خون آن ها را به دشمنان و متجاوزان انقلاب و اسلام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام  روح الله کرمی نیا در دیدار با خانواده "شهید اردشیر احمدی" گفت: شهدا سبک بالانی بودند که به جمع ملکوتیان پیوستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: شهدا با اهدای خون خود در مسیر جهاد و دفاع از حقانیت، حقیقت را کشف کردند و با ایثار در مسیر اسلام، اندیشه های ناب محمدی را در جهان نشر دادند.

این استاد حوزه افزود: شهدا با خلوص نیت به آرزوی دیرینه خود که همان تقرب به درگاه الهی و شهادت بود، دست یافتند و این گونه در قلوب آزادیخواهان جهان ماندگار شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه همواره سپر انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های سرنوشت ساز بوده و در دوران دفاع مقدس با تقدیم 9800 شهید دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده است.

این استاد حوزه در پایان تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم، چرا که شهدا برای ایران اسلامی امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند، لذا نباید اجازه پایمال شدن خون آن ها را به دشمنان و متجاوزان انقلاب و اسلام داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha