جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

علما با تکیه با مقالات و استدلال های خود به تحکیم و ترویج دین پرداخته و عامل تفرقه را در جهان اسلام مسدود نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی در مراسم اجلاسیه ستادهای استهلال مناطق قومی کشور عنوان داشت: اسلام هدیه ای از جانب خداوند است که مزین به آیات متقن نبوی و منور به مکتب رسول اکرم (ص) است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: رسول اکرم (ص) با مکتبش اسلام را جهانی و وحدت را سایه بان امن قرار داد و مردم را از تشعشات فراق و تفرقه در امان داشت.

وی با تشریح افتخارات استان کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه استانی مفتخر به وحدت و مقاوم در دوران دفاع مقدس است و در مسایل مذهبی و قومی متمرکز و در معاشرات مذهبی، مبارزان انقلابی، معادلات اقتصادی و مراودات فرهنگی آرامش را به یکدیگر هدیه دادند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: مردم بصیر کرمانشاه هرچند پیوسته در مسیر متعفن تجاوز دشمنان قرار گرفته اند اما هیچگاه به استحاله مبتلا نشدند لذا این استان لیاقت توجه بیشتر مسئولان را دارد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: گردهمایی اجلاسیه ستادهای مناطق قومی کشور در جهت تحقق رویه استهلال و تحکیم وحدت میان مسلمانان است و همچنین برنامه های ماه رمضان را مدیریت کرده و اختلاف نظرها که مورد سواستفاده دشمنان شده است را مرتفع  می نماید.

این مسئول ادامه داد: علما با تکیه با مقالات و استدلال های خود به تحکیم و ترویج دین پرداخته و عامل تفرقه را در جهان اسلام مسدود نمایند.

وی در پایان با درخواست برپایی اقامه نماز وحدت در مسجد شافعی استان کرمانشاه گفت: نماز در این مسجد با حضور علمای اهل سنت و تشیع علاوه بر بازدید از بنای زیبای مسجد شافعی وحدت و انسجام را میان مسلمان تحکیم بخشیده و قدرت اسلام را به رخ جهانیان می کشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha