سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا ملا محمد محمدی - کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های سرنوشت ساز همانند انتخابات رقم خواهد خورد.

ماموستا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، انتخابات را ایام انسجام و اتحاد ملت ایران دانست و اظهارداشت: وحدت میان مردم و حمایت ملت از انقلاب، شکاف ها و روزنه های احتمالی نفوذ دشمنان به نظام اسلامی ایران را مسدود خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه اذعان داشت: انقلاب اسلامی مجموعه ای از صحنه های مثال زدنی است که ملت غیور همواره با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دست رد به سینه دشمنان انقلاب زدند.

وی با اشاره به سال همدلی و همزبانی اظهار داشت: خوشبختانه با وجود هجمه های بسیار دشمنان، انسجام و وحدت میان ملت و دولت حفظ شده و با یکپارچگی ایجاد شده، برگی دیگر از حماسه های بزرگ انقلاب در هفتم اسفند ماه سالجاری رقم می خورد.

ماموستا محمدی با بیان اینکه تمکین نکردن به شورای نگهبان نوعی فرصت دادن به دشمنان انقلاب است، عنوان داشت: با تمکین به اجرای قانون توسط ناظرین شورای نگهبان بستر و زمینه برگزاری انتخابات سالم و بدون اختلاف و تفرقه فراهم خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تمکین به نظر شورای نگهبان را وظیفه همگان دانست و ابراز داشت: نظرات و اجرای قانون توسط شورای نگهبان برای مردم اهل سنت مورد احترام بوده در نتیجه شورای نگهبان فصل الخطاب است، لذا این تمکین و وحدت باید میان ملت ایجاد شده و با برگزاری انتخابات اقتدار انقلاب اسلامی نسبت به گذشته دوچندان گردد.

وی انتخابات را مترقی ترین شیوه دستیابی به حق تعیین سرنوشت آحاد جامعه دانست و بیان داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های سرنوشت ساز همانند انتخابات رقم خواهد خورد لذا ملت و مردم از شکل گیری عوامل دلسرد کننده در نظام خودداری کرده و با همان شور انقلابی که در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار انقلاب به جهانیان ثابت شد در انتخابات پیش رو نیز شرکت نمایند و مقبولیت نظام را به دشمنان و بدخواهان نشان دهند.

ماموستا محمدی انتخابات را کانون یأس و سرافکندگی دشمنان خواند و اظهار داشت: ملت انقلابی ایران همانطور که همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین، انقلابی تاریخی را رقم زدند با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و شرکت در انتخابات باعث سرافکندگی دشمنان و مغرضان شوند.

امام جمعه اهل سنت در پایان با اشاره به وظایف خطیر روحانیت در تمامی عرصه های انقلاب تصریح کرد: روحانیت در ایام انتخابات ملاک ها و معیارهای نمایندگان اصلح، انقلابی و ولایتمدار را در منابر خود به مردم معرفی کرده تا با شکل گیری این مهم از انحراف عده ای جلوگیری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha