شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طبرسی - مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، انتخابات را مظهر و تجلی دموکراسی دینی در جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: تبلیغات منفی دشمنان علیه انقلاب و نظام تأثیری در اراده ملت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، امروز در جشن ولادت حضرت زینب(س) و تجلیل از پرستاران شهرستان رامسر، به در پیش بودن دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تعیین کننده خواهد بود، بیان داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان مازندران، انتخابات را مظهر و تجلی دموکراسی دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اسفند ماه به کار گرفته اند، تاکید کرد: تبلیغات منفی دشمنان علیه انقلاب و نظام تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، هر رأی ملت ایران را تیری بر قلب دشمنان اسلام و  انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری در پای صندوق رأی موجب تقویت اقتدار نظام در عرصه های بین المللی خواهد شد.

*زینب کبری(س)؛ بانوی صبر و استقامت

وی همچنین با گرامیداشت میلاد عقیله بنی هاشم(س)، از این شخصیت بزرگ اسلام به عنوان ﺑﺎﻧﻮﯾﯽ ﻧﻤﻮﻧﻪ در اﺳﺘﻘﺎﻣﺖ، ﺻﺒﺮ و رﺷﺎدت ﯾﺎد ﮐﺮد و با بیان این که اﯾﻦ ﺑﺎﻧﻮی ﻧﻤﻮﻧﻪ اﺳﻼم ﺣﻖ ﺑﺰرﮔﯽ ﺑﺮ ﮔﺮدن اﺳﻼم دارد، گفت: ﺗﻨﮫﺎ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺴﺖ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎه و ﭘﻨﺎھﮕﺎه ﮐﺎروان اﺳﺮای ﮐﺮﺑﻼ ﺑﺎﺷﺪ، زینب کبری(س) ﺑﻮد.

آیت الله طبرسی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺣﻀﺮت زﯾﻨﺐ(س) به واﺳﻄﻪ ﺣﻀﻮر در ﮐﺮﺑﻼ و ﻣﺸﺎھﺪه آن واﻗﻌﻪ ﻋﻈﯿﻢ، ﻧﻘﺶ ﻣﮫﻢ و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎری در ﺣﻔﻆ و ﺣﺮاﺳﺖ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻗﯿﺎم و ﺣﻘﺎﯾﻖ آن ﺑﺮ ﻋﮫﺪه داﺷﺖ، افزود: آن ﺑﺎﻧﻮی ارزﺷﻤﻨﺪ اﺳﻼم ﺑﺎ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺻﺤﯿﺢ واﻗﻌﻪ ﻋﻈﯿﻢ ﻋﺎﺷﻮرا ﺳﺒﺐ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎری ﻧﮫﻀﺖ حسینی در ﺟﮫﺎن ﺷﺪ.

*پاسداری عقیله بنی هاشم(س)  از ولایت

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بارزترین بُعد زندگی حضرت زینب(س) ‌را پاسداری از فرهنگ عاشورا و دفاع از ولایت دانست و تصریح کرد: در حقیقت رمز بقای حماسه کربلا در بیداری مردم بود و این بیداری مرهون مجاهدت حضرت زینب(س) است.

*ضرورت رسیدگی به وضع معیشتی پرستاران

وی در پایان ضمن تبریک به پرستاران، با اشاره به این که پرستاری کار مقدسی است که باید برای آن ارزش و احترام خاصی قائل شد، خاطرنشان کرد: باید رسیدگی به پرستاران از لحاظ معیشتی به دلیل سختی های کار آنان بیشتر شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha