چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: پذیرش داوطلبان ورود به مقطع عمومی سطح دو، بدون آزمون کتبی و سوابق تحصیلی(معدل کل) معیار سنجش سطح علمی بوده و برای هر یک از رشته های تحصیلی داوطلبان با مدرک دیپلم، ضریب خاصی در نظر گرفته شده است.

خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری با اعلام این خبر گفت: بانوان علاقمند به تحصیل علوم دینی و اسلامی با مدرک سیکل، دیپلم یا بالاتر می توانند در حوزه علمیه خواهران ثبت نام  کنند.

 وی با بيان اينکه ثبت‌نام از متقاضيان ورود به حوزه‌هاي علميه خواهران به صورت اينترنتي انجام مي پذيرد، تاکید کرد: با آغاز زمان ثبت نام از 25 بهمن ماه، متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.whc.ir ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و خريد کارت ثبت نام، نسبت به نام نویسی اقدام نمايند.

هدایتی تصريح کرد:در شيوه ديگر پذيرش، داوطلبان با مراجعه به واحدهاي آموزشي سطح 2  و 2 سه، ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و کارت ثبت نام ، اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: پذیرش داوطلبان ورود به مقطع عمومی سطح دو، بدون آزمون کتبی است. و سوابق تحصیلی داوطلبان(معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی بوده و برای هر یک از رشته های تحصیلی داوطلبان با مدرک دیپلم، ضریب خاصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه خواهران مازندران دارای 21 مدرسه علمیه در مقطع سطح 2(کارشناسی) و سطح 3(کارشناسی ارشد) با بیش از 4 هزار طلبه شاغل به تحصیل و فارغ التحصیل می باشد و تمام مدارس  استان آمادگی پذیرش خواهران علاقمند به تحصیل علوم دینی را دارند.

هدایتی در پایان با اشاره به ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: در سال گذشته ظرفیت پذیرش حوزه خواهران استان حدود 800 نفر و تعداد متقاضیان حدود 1500 نفر بود و ظرفیت پذیرش امسال مدارس مقطع سطح 2 و 3 حدود 900 نفر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیده زهراکریمی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    برای ثبت نام حوزه