پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در راهپیمایی امروز چشم دوخته بودند و امروز دیدند ملت بزرگ ایران، همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن استان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده اقتدار و وحدت درونی ملت ایران دانست و گفت: هرچه حضور مردم در راهپیمای گسترده تر و با شکوه تر باشد، دشمنان نظام از مواضع غیر اصولی خود بیشتر عقب نشینی خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را ورق زدند، افزود: دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در راهپیمایی امروز چشم دوخته بودند و امروز دیدند ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که هوشیاری و بصیرت مهم ترین شاخصه ملت ایران در دنیا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در 37 سال اخیر در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با کسی تعارف نکرده اند و همواره در این مسیر پیشگام بودند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران اهل باج دهی به هیچ کشوری نیست، تأکید کرد: مقامات آمریکایی باید دست از فرافکنی و زیاده خواهی های خود در برابر ملت ایران دست بکشند، چون شرایط امروز ایران اسلامی با 37 سال گذشته بسیار متفاوت است.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشوری الگو و اثرگذار در دنیا تبدیل شد، گفت: همین آمریکایی ها که زمانی الگوی مدیریتی و نحوه حکومت داری در ایران اسلامی را زیر سؤال می بردند، امروز همه ارکان این قدرت استکباری درگیر مسائل مربوط به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که همه دنیا امروز به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در مسائل منطقه ای و جهانی اذعان دارند، افزود: مقامات آمریکا باید بدانند که ایران، عراق و افغانستان نیست که به راحتی بتواند در امور داخلی آن دخالت کند و یا برای مردم تعیین تکلیف کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مبنای حرکتشان بر اساس وحدت و همدلی بر اساس رهنمودهای ولی فقیه بوده است، گفت: این اصل مهم ایران اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها متمایز کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل است، تصریح کرد: امروز روز تولد انقلاب بوده و باید این روز مهم را جشن بگیریم و حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ در واقع حضور در سرنوشت این انقلاب و نشان دادن آرمان خواهی و استقلال طلبی ملت است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha