جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه / امام جمعه ارومیه گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که دشمن از ماه ها پیش با تمام توان سیاسی و امنیتی خود تلاش می کند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با صدور پیامی از مردم شهیدپرور و ولایی آذربایجان غربی به خاطر حضور باشکوه و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری قدردانی کرد.

در قسمتی از این پیام آمده:درود بر گام های استوارتان که با صلابت یکبار دیگر در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی به حرکت درآمدند، درمقابل دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی که ماه هاست تلاش می کنند تا شما نیایید، ایستادید و یکبار دیگر خواب آمریکا و اسرائیل را آشفته کردید .

 زبان از تحسین شکوه عظمت شما مردم فهیم قاصر است، شما که ندای رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفتید و روح شهداء را خوشحال نمودید. اما هم استانی های عزیز یک گام دیگر تا رسیدن به سال 1395 در پیش داریم آن هم انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند می باشد. انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که دشمن از ماه ها پیش با تمام توان سیاسی و امنیتی خود تلاش می کند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شود، در کنار استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار برخی مرعوبین داخلی و فتنه گران سیاسی در صدد ایجاد تفرقه در بین مردم ایران برآمده اند که تا این مرحله ناکام مانده اند و ان شاء ا... با اتحاد و یکرنگی  مردم بزرگ ایران به تاریخ خواهند پیوست .

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه همه مردم به خصوص مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، از همه بزرگواران دعوت می نمایم در انتخابات هفتم اسفند حضور فعال داشته باشند و نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق انتخاباتی در چارچوب شرع مقدس اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی دعوت نموده و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدها را به حفظ آرامش جامعه توام با شور انتخاباتی توصیه می نمایم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha