جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا محمدی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان را تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: برادری و وحدت مسلمانان نباید به هفته وحدت ختم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی، شب گذشته در همایش وحدت که با حضور مسئولان و عموم مردم در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد با اشاره به فضائل رسول اکرم (ص) گفت: رسول گرامی اسلام(ص) منشأ وحدت و سرچشمه برکات معنوی و فضائل اخلاقی است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان را تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دانست و افزود: دشمنان انقلاب و اسلام تنها راه نفوذ و سلطه بر مسلمانان را ایجاد تفرقه و اختلاف می دانند و درصدد اجرایی کردن نیات شوم خود هستند و  مسلمانان با بصیرت و هوشیاری در برابر حربه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به جنایات نیروهای تکفیری داعش، تصریح کرد: نیروهای ضد اسلامی با نام اسلام درصدد خدشه دار کردن چهره اسلام ناب محمدی هستند و با اقدامات شیطانی خود سبب اسلام هراسی در جهان می شوند.

ماموستا محمدی به وحدت مردم شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه اشاره و ابراز کرد: خوشبختانه اتحاد و همدلی مردم شیعه و سنی کرمانشاه در سایه حمایت های مسئولان، رقم خورده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: برادری و وحدت مسلمانان نباید به هفته وحدت ختم شود، لذا باید نسبت به تعامل و تحکیم وحدت میان مسلمانان در تمامی ایام اهتمام ویژه داشت.

وی در پایان خواستار تحکیم وحدت، همدلی و هم زبانی بیشتر میان مردم و مسئولان شد و عنوان داشت: باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داد و با ایجاد وحدت و همدلی به ارتقا و پیشرفت ایران اسلامی کمک کرد.

انتهای پیام

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha