دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن

حوزه/ کارگاه آموزشی روش های نوین حفظ قرآن کریم با حضور خواهران طلبه در مدرسه علمیه امام خامنه ای استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس مهندسی در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیان داشت: کارگاه های های آموزشی روش های نوین حفظ قرآن کریم به مناسبت برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مناطق مختلف استان از جمله مدارس علمیه برگزار می شود.

مدیر مرکز تربیت مربی حفظ و قرائت قرآن کشور خاطر نشان کرد: روش های نوین حفظ قرآن، تفسیر موضوعی قرآن و موارد دیگر به علاقه مندان به آیات نورانی قرآن کریم در راستای خدمت رسانی بیشتر به میزبان برگزاری مسابقات آموزش داده می شود.

وی افزود: متأسفانه سطح قرآن کریم جایگاه بایسته خود را ندارد اگر چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های فراوانی در زمینه های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن داشته ایم اما تا جایگاه مطلوب فاصله زیادی داریم که باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشت.

حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: طلاب و روحانیون مبلغان و مروجان دین اسلام هستند باید هر طلبه به عنوان یک قرآن مجسم بوده و خود را با این کتاب آسمانی پیوند دهند و در زمینه های قرائت، حفظ قرآنس خود را تقویت کنند تا بتوانند رهنمودها و احکام قرآن کریم را به دیگران انتقال دهند.

گفتنی است در این کارگاه هفت روش نوین حفظ قرآن کریم به طلاب و مبلغان مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای تدریس شد.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha