پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه

حوزه/ عده ای خود را پیرو پیامبر(ص) و قرآن می دانند، اما مسلمانان را می کشند و اسلام هراسی را ترویج می دهند، این گونه افراد فقط به نابودی اسلام می اندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، دکتر اسدالله رازانی، شب گذشته در همایش هفته وحدت که با حضور طلاب و روحانیون شیه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم، در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، گفت: پیامبر اکرم (ص) محور اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: مکتب و پیام های رسول اکرم (ص) سبب شد که تمامی مسلمانان جهان این گونه شیفته و ادامه دهنده راه آن حضرت شوند و حول محور قرآن و رسول اکرم (ص) در مقابل دشمنان بایستند.

وی، تمسک جستن به راه و زندگی پیامبر اکرم (ص) را نجات بخش بشریت دانست و تصریح کرد: قطعأ حرکت در مسیر رسول الله(ص) تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام است.

رازانی با اشاره به کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: عده ای خود را پیرو پیامبر(ص) و قرآن می دانند، اما مسلمانان را می کشند و اسلام هراسی را ترویج می دهند، این گونه افراد فقط به نابودی اسلام می اندیشند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: با مرور زندگی پیامبر اکرم (ص) جزء رحمت و بزرگواری چیزی نخواهیم یافت، رسول اکرم (ص) بخشنده و مهربان بود و الگویی کامل برای تمام مسلمانان است.

وی در پایان تصریح کرد: سراسر زندگی پیامبر اکرم (ص) برای جهانیان درس است و باید آنها را فرا بگیریم و در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار بندیم تا در مقابل رسول الله(ص) سربلند باشیم.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha