دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه

حوزه/ حفظ وحدت و اخوت میان مسلمانان از ضروریات است، لذا نباید با غفلت در این موضوع به تزلزل پایه اسلام توسط دشمنان سرعت بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه دکتر اسدالله رازانی، امروز در بیست و هفتمین همایش وحدت که در استان کرمانشاه برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: مفتخریم از پیروان خداوند متعال، انبیاء الهی و قرآن کریم هستیم و با تمام تمام در راه حفظ ارزش های اسلام تلاش خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: خداوند متعال پیامبری از میان انسان ها برانگیخت تا نجات بخش بشریت گردد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت عمل به احکام الهی افزود: با اندکی تأمل هزاران نکته از کتاب آسمانی را فرامی گیریم و متوجه این مهم خواهیم شد که این کلام بشریت نیست، بلکه کلام پروردگار جهان بوده که انسان را به سمت ایمان فرا می خواند.

 رازانی اظهار داشت: قرآن کریم نوعی از ایمان را در وجود انسان ایجاد خواهد کرد و دستورات دین را برای زندگی انسانها آشکار می کند.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم و رسول اکرم (ص) مسلمانان را به وحدت و برادری فرامی خواند، لذا باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشت و ذهن ها را متوجه اخوت و برادری میان مردم اهل سنت و شیعه کرد.

وی عنوان داشت: معجزات و داستان های قرآن کریم درس هایی بزرگ برای انسان ها است و سرنوشت و سعادت آن ها را رقم می زند

استاندار کرمانشاه در پایان تصریح کرد: حفظ وحدت و اخوت میان مسلمانان از ضروریات است لذا نباید با غفلت در این موضوع به تزلزل پایه اسلام توسط دشمنان سرعت بخشید.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha