چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مجید صفدری

حوزه/ حجت الاسلام صفدری، اتحاد میان مسلمانان را سبب زمین گیر شدن دشمن دانست و گفت: خوشبختانه شاهد رشد اسلام گرایی در جهان هستیم و این مهم جایگاه دشمنان را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری، در جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع)، در مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب، گفت: پیامبر اکرم (ص) تحکیم بخشش وحدت میان مسلمین بودند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به این که اقتدار و عزت امت اسلامی در گرو حفظ وحدت و یکپارچگی است، ابراز داشت: خوشبختانه شیعه و سنی در بسیاری از موارد مشترک و واحد هستند و این امر سبب وحدت بیشتر میان آن ها است.

وی ادامه داد: رواج و گسترش اسلام در جهان و تحکیم وحدت مسلمانان، خطری بزرگ برای رژیم صهیونیستی و متحدانش است، لذا دشمن با استفاده از عوامل مختلف قصد تخریب اسلام و جدایی و تفرقه میان مسلمانان را دارد.

حجت الاسلام صفدری، اتحاد میان مسلمانان را سبب زمین گیر شدن دشمن دانست و عنوان داشت: خوشبختانه شاهد رشد اسلام  گرایی در کشورهای مختلف هستیم و این مهم جایگاه دشمنان را به خطر خواهد انداخت.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان وجود داعش را بسیار خطرناک دانست و ابراز داشت: داعش تربیت یافته مستکبران جهان در راستای عملی شدن نیات و مقاصد شیطانی آن ها است و اتحاد و انسجام مسلمانان را به سمت نابودی و اضمحال می کشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha