سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ملا احمد شیخی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ ماموستا ملا احمد شیخی با تاکید بر ضرورت اتحاد گفت: امروز باید نسبت به بصیرت و هوشیاری که رهبر انقلاب به آن تأکید می کند اهتمام ویژه‌ای داشت و وحدت میان مسلمانان را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  ازکرمانشاه، ماموستا ملا احمد شیخی شهرستان ثلاث در همایش وحدت  که با حضور علما و روحانیون شیعه و اهل سنت این استان برگزارشد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال رسولش را برای هدایت و نجات انسان ها فرستاد و این یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی می باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم (ص) نه تنها برای نفرین و از بین بردن دشمنان اسلام مأمور نشده بود بلکه برای نجات انسان ها و هدایت کفار به سمت خداوند متعال تلاش و مجاهدت می کرد.

ماموستا شیخی با تشریح دلایل وحدت میان مسلمانان و مردم نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: میثاق با رهبری و وفاداری نسبت به ولایت فقیه از دستاوردهای بزرگ در انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به دستاورد دیگر وحدت بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس و اتحاد رزمندگان شیعه و اهل سنت در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های اسلام نمونه ای بارز از وحدت میان مسلمانان بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث تصریح کرد: خداوند متعال و قرآن میان مسلمانان، واحد است لذا باید برای حفظ اسلام به ارزش های اسلام و احکام خداوند متعال و فرستادگانش تمسک جوییم در غیراینصورت دشمنان اسلام بر مسلمانان سلطه خواهند یافت.

ماموستا شیخی در ادامه افزود: ترویج دین اسلام در کشورهای مختلف جهان و گرایش و علاقه شدید مردم به دین مبین اسلام سبب شده دشمنان اسلام از این مهم احساس ترس کرده، با تشکیل گروهی خطرناک و ضداسلامی همانند داعش سبب اسلام هراسی در جهان شوند.

وی امنیت را از برکات اسلام، انقلاب اسلامی و اتحاد میان مردم دانست و ابراز داشت: ایران با وجود اینکه در محاصره کشورهای ناامن وجود دارد اما به برکت عنایات خداوند متعال و مدیریت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث گفت: حفظ وحدت تنها در جمهوری اسلامی ایران کافی نیست باید اسلام را به تمامی جهان صادر کرد و وحدت و یکپارچگی را میان مسلمانان جهان با هر نژادی تحکیم کرد.

ماموستا شیخی در پایان بیان داشت: سیاست ایران اسلامی تغییر ناپذیر است و نه غربی و نه شرقی را به عنوان شعار و اصل قرار داده ایم، دشمن اصلی ایران آمریکا است لذا باید نسبت به بصیرت و هوشیاری که رهبر انقلاب به آن تأکید می کند اهتمام ویژه داشت و وحدت میان مسلمانان را حفظ کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha