شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی جامعه، گفت: به حاشیه بردن حماسه عظیم ۹ دی خدمت به آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره خطر نفوذ استکبار را گوشزد کرده و قطعأ مردم ولایتمدار و انقلابی هوشیارانه از انقلاب محافظت می کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: تقویت بصیرت و هوشیاری در برابر حربه های دشمنان اسلام خواست مقام معظم رهبری است، زیرا غرب و استکبار مخالف مکتب اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی، یادآور شد: امام خمینی (ره) بارها نسبت به افتادن در منجلاب غرب هشدار داده و با روشنگری هایی دلسوزانه در باب شناخت فتنه، مردم را از خطرات و توطئه ها آگاه ساختند و امروز نیز رهبر معظم نیز همان راه امام(ره) را ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی جامعه، گفت: به حاشیه بردن حماسه عظیم 9 دی خدمت به آمریکا و مستکبران جهان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار 9 دی، همدلی و یکپارچگی میان مردم  است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه با راهپیمایی با شکوه خود همواره مدافع و پاسدار ارزش های اسلام و دستاوردهای امام خمینی (ره) و شهدا بوده اند، لذا 9 دی نیز همانند 22 بهمن پاسخی دندان شکن به توطئه های غرب و فتنه گرانی که به وعده های پوشالی دشمن اعتماد کرده اند، می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان حفظ بصیرت را از ضرورت ها دانست و گفت: هدف اصلی دشمنان ، تضعیف ولایت فقیه است، لذا ملت انقلابی با تمسک به شعار همدلی و هم زبانی، فتنه ها را خنثی خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha