چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی یادآور شکست دشمنان انقلاب و تجلی ولایتمداری می باشد،گفت: عظمت و پیشرفت کشور مدیون رهنمودهای رهبری است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون و عموم مردم ولایتمدار و انقلابی در مصلای نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

حجت الاسلام مجید صفدری با اشاره به فتنه دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی عنوان داشت: در حماسه 9 دی مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی با ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در برابر فتنه و فتنه گران ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی با تأسی از مجاهدت های سیدالشهدا (ع) و رهنمودهای رهبر انقلاب و پشتوانه عاشورا در برابر دشمنان انقلاب قد علم کرده و آتش فتنه را در بطن خود خاموش کردند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی دینی و ارزشی است و قطعأ عاشقان و پیروان سیدالشهدا (ع) هم سان عاشقان انقلاب بوده و این دو دسته را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.

حجت الاسلام صفدری بیان داشت: دشمنان انقلاب اگر می خواهند پیروان و حامیان انقلاب اسلامی را ببینند باید عاشقان و ارادتمندان سیدالشهدا (ع) را نظاره کنند.

وی بصیرت مردم انقلاب اسلامی را ستودنی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی به پشتوانه مدیریت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب حماسه ای بزرگ را آفریدند و دست دشمنان را از عملی کردن فتنه خود قطع کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: حضور میلیونی مردم در 9دی سال 88 نشان دهنده شور و اشتیاق آن ها به انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی است قطعأ دشمنان به هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی پی برده و تمامی راه های نفوذ را در برابر خود بسته می بینند.

حجت الاسلام صفدری در پایان گفت: یکی از وظایف مهم واصلی خواص بصیرت دهی وبصیرت افزایی است همانند عمار که در دوران امام علی (ع) با تبیین حقیقت نقش اصلی بصیرت افزایی را انجام داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha