پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پذیرش

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از آغاز پذیرش طلاب مدرسه علمیه سرپل ذهاب خبر داد و عنوان داشت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) از بین برادران واجد شرایط در سال تحصیلی 96-95 طلبه می پذیرد.

مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه پایگاه های ترویج و نشر معارف اسلامی هستند و در پاسداری و صیانت از آرمان های امام راحل و شهداء سابقه ای درخشان دارند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف حوزه های علمیه افزود: حوزه های علمیه مراکز آموزشی و پژوهشی هستند که در راستای ترویج مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، نشر مفاهیم قرآنی و صیانت از ارزش های انقلاب و اسلام، طلابی انقلابی و ولایی تربیت می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی اذعان داشت: با توجه به نیاز شهرستان سرپل ذهاب به حضور مبلغین و توجه بیشتر به گسترش فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) و با هدف تقویت و گسترش مدرسه علمیه این شهرستان، آمار پذیرش سال آینده، با رویکرد کمی وکیفی صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: از این رو سعی بر این است که تعداد پذیرش طلاب نسبت به سال های گذشته افزایش یابد و قطعأ اولویت با افرادی است که شرایط جذب در حوزه های علمیه را دارا هستند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) با اشاره به فضای جدید حوزه و تسریع و پیشرفت در زمینه عمرانی و آموزشی مدرسه اظهار داشت: با پیگیری و نظارت مداوم مدیر حوزه علمیه  استان کرمانشاه ،روند ساخت فضای آموزشی و عمرانی مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) رو به بهبود است و تا شروع سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

وی در پایان  خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از 42 طلبه و روحانی در مدرسه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند که امید است با تکمیل ساختمان جدید و رفع موانع موجود، شاهد افزایش طلاب و سربازان حضرت حجت (ع) در مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha