پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب، گفت : شهدا با فداکاری و اهدای خون خود به ذخیره های جاویدان برای اسلام تبدیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، نخستین یادواره شهید مدافع حرم شهرستان سرپل ذهاب، ظهر امروز با حضور جمعی ازمسئولین ، خانواده های معظم  شهدا ، ایثارگر، جانباز و بسیجیان پیشکسوت  درمحل حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی گلیاری، در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی اظهار داشت :  شهدا جان خود را از دست دادند اما به ذخیره ای تبدیل شدند که همیشه جاویدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه شهدا با سایر اموات تفاوت ویژه ای دارند عنوان کرد : شهدا همیشه و در همه حال زنده بوده و ما همیشه مرهون رشادت آنها هستیم و این عزیزان نماد و مظهر قدرت ایران اسلامی هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب، راه بقای دین را بزرگداشت یاد شهدا دانست و گفت: در جنگ تحمیلی مقرر بود انقلاب اسلامی چند روز ه از بین برود و صدام با این نیت که ایران قدرت تدافعی نخواهد داشت بعنوان نائب شرق و غرب وارد این جنگ شد و به ایران حمله کرد اما او و حامیانش غافل  مغلوب نیروی اراده و ایمان رزمندگان اسلام شدند.

وی گفت : جامعه ای که جایگاه شهدا را درک و زنده نگهدارد قطعاً جامعه ای ماندگار و پایدار خواهد بود لذا باید قدرشهدا را بدانیم و از ایشان الگو بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha