پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ طلاب و اساتید شهرستان های سرپل ذهاب و سنقر با برپایی اردوهایی در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع)، از رهنمودهای مراجع عظام بهره مند شدند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه گفت: رمز موفقیت و دستیابی به قله های رفیع علم و تقوا تأسی به سیره ائمه اطهار علیهم السلام و انبیاء الهی است.

وی در ادامه افزود: طلاب در مسیر طلبگی باید خستگی ناپذیر بوده و بهترین الگو را رسول اکرم (ص) قرار دهند و بر مشکلات و معضلات موجود فائق آیند.

حجت الاسلام سلیمانی، عشق و محبت به ائمه اطهار علیهم السلام را ویژگی بارز شیعیان دانست و  تصریح کرد: ائمه اطهار علیهم السلام وسیله تقرب به خداوند متعال بوده و دوستی و محبت با انبیاء الهی وسیله نجات بشریت به خصوص شیعیان است.

 مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری اردوی علمی، پژوهشی و زیارتی طلاب خبر داد و عنوان داشت: اردوی طلاب و اساتید مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در راستای ارتقای اخلاقی و معنوی، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار شد و در قالب این اردو از کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی(ره) بازدید و با آیات عظام شیرازی و سبحانی و همچنین آیت الله دری نجف آبادی دیدار کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر  نیز از برگزاری اردوی اساتید و طلاب این مدرسه در قم خبر داد و طلاب این مدرسه پس از گذراندن امتحانات،جهت زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) عازم شهر مقدس قم شدند.

حجت الاسلام بنی عامریان با بیان اینکه زیارت قبور مطهر انبیاء الهی و ائمه اطهار علیهم السلام دارای برکات فراوانی است، ابراز داشت: توسل به انبیاء الهی بر خلاف عقاید تکفیری ها برکات و اثرات فراوانی را در زندگی انسان ها ایجاد می کند و انسان ها را به منزل مقصود می رساند.

وی در پایان بیان داشت: زیارت حرم مطهر انبیاء الهی، قلب طلاب و روحانیون را مملو از عشق و ایمان به خداوند متعال خواهد کرد و به تبع آسیب های اجتماعی، گناهان و خصایص غیر اسلامی را از آن ها دور خواهد کرد و رشد و بالندگی را نصیب طلاب و سربازان حضرت ولی عصر (عج) می کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha