چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت : امروزه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران در طول تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی است چرا که شهیدان حیات خود را برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی گذاشته و بزرگترین خدمت را به جامعه بشری کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام مجید صفدری امروز در دیدار با خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان اظهار داشت : ریشه های محکم انقلاب اسلامی ایران با  خون جوانان مومن و متعهد این کشور آبیاری شده و همه ما مدیون رشادت و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم و تحول و پیشرفتهای امروز کشور نتیجه فداکاری این افراد است.

وی افزود : جانفشانی و رشادت این افراد داری ارزشهای بسیار بالایی است و این ایثارگریها هیچ وقت از ذهن مردم ایران اسلامی پاک نخواهد شد و همیشه قدردان آن خواهند بود.

حجت الاسلام صفدری، با بیان اینکه ایثارگران، شهدا و جانبازان تمام هستی خود را در راه دفاع از مهین هدیه کردند تصریح کرد : فداکاری آنان تحول عظیمی در کشور ایجاد کرده است لذا گرامیداشت یاد و خاطره آنان از جمله وظایف این ملت به شمار می رود.

امام جمعه سرپل ذهاب عنوان نمود:  امروزه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران در طول تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی است چرا که شهیدان حیات خود را برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی گذاشته و بزرگترین خدمت را به جامعه بشری کردند.

وی با بیان اینکه ادامه پیشرفت های کشور در گروه پیروی از منویات رهبری است، یادآور شد: شهدا متعلق به همه جامعه هستند و منزلت شهدا نزد خداوند در بالاترین مرتبه است و این عزیزان همیشه عامل بقا و حیات جامعه و نظام اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha