چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طلاب سرپل ذهاب

حوزه/ تجمع طلاب و روحانیون شهرستان سرپل ذهاب در حمایت از شیعیان نیجریه و محکوم ساختن اقدامات دولت این کشور، در مدرسه علمیه امام باقر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب، در این مراسم با بیان حدیثی از امام صادق (ع) گفت: هر کس زندگی خود را وقف ائمه اطهار علیهم السلام کند قطعا ائمه (ع) نیز خود را وقف او خواهند کرد.

وی افزود: عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار علیهم السلام نجات بخش و عامل سعادت انسان ها است و مسیر رسیدن و تقرب به خداوند متعال را به انسان ها نشان می دهد.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: «جون بن حوی» غلام سیاه امام حسین (ع) جان خود را در راه اربابش فدا کرد و مجاهدانه تا آخرین نفس از اسلام و امام معصوم (ع) پاسداری کرد.

وی با بیان مجاهدت ها و تلاش های رهبر شیعیان نیجریه، اظهار داشت: شیخ زکزاکی با تأسی به انقلاب اسلامی و تبعیت و پیروی از ائمه اطهار علیهم السلام تعداد شیعیان نیجریه را چندین برابر کرده است؛ لذا دشمنان اسلام از این مهم احساس خطر کرده و درصدد کشتار شیعیان هستند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در پایان تصریح کرد: دشمنان اسلام با بیداری مسلمانان برآشفته می شوند و نگران این هستند که آگاهی مسلمانان جهان منافع ناحق آن ها را به خطر بیندازد؛ لذا با تمام توان به مقابله با آزادمردان و عالمان جهان اسلام می پردازند.

گفتنی است؛ در این مراسم که امام جمعه، مدیران و مسئولان و روحانیان مستقر در شهرستان سرپل ذهاب نیز حضور داشتند، بیانیه ای علیه حکام ظالم نیجریه و در حمایت از شیعیان مظلوم این کشور قرائت شد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha