جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری کارگاه آموزشی حفظ موضوعی قرآن و شیوه های انس با آیات الهی در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت و با اشاره به اینکه طلاب مبلغ و مروجان دین هستند اظهار داشت: یکی از وظایف طلاب آشنا سازی مردم با مفاهیم و آیات قرآنی است لذا در وهله اول خود را در زمینه های قرآنی تقویت کنند و مهارت و تسلط کافی نسبت به آیت الهی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: آموزش و شیوه های انس با قرآن و به خصوص حفظ آیات الهی برای طلاب و روحانیون حوزه های علمیه امری ضروری و با اهمیت محسوب می شود، چرا که طلبه ای در امر تبلیغ موفق است که بر آیات قرآن تسلط کافی ب داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: آشنایی مردم با مفاهیم قرآن کریم، زمینه هدایت و رشد فرهنگی و اسلامی آن ها را بیشتر خواهد کرد، لذا برگزاری کارگاه های حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن امری ضروری و واجب است.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی حفظ موضوعی قرآن و شیوه های انس با آیات الهی خبر داد و عنوان داشت: کارگاه آموزشی حفظ قرآن کریم باحضور اساتید، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) از قاریان برتر استانی بوده که افتخاری برای این مدرسه می باشد

برپایه این گزارش، در پایان کارگاه آموزشی حفظ قرآن کریم، از طلاب و روحانیون برتر و منتخب تجلیل به عمل آمد.

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha