پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: دشمنان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار پس از گذشت سالیان طولانی از شکل گیری انقلاب اسلامی، دست از تضعیف انقلاب بر نداشته و به دنبال ذبح آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد، اظهار داشت: سوم خرداد ماه در واقع فتح ارزش ها و روز پیروزی ایمان و اراده بر کفر و استکبار بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: روز فتح خرمشهر در حقیقت روز پیروزی خون بر شمشیر و روز پیروزی پابرهنگان انقلاب اسلامی شکل گرفته بر پایه ولایت و اهل بیت علیهم السلام بود.

وی یادآور شد: در اوایل انقلاب با فتح خرمشهر ارزش های انقلاب اسلامی تثبیت شد و رزمندگان اسلام با ایمان و اراده در برابر کفار تا دندان مسلح ایستادگی نمودند و ظفر و پیروزی حاصل گشت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار پس از گذشت سالیان طولانی از شکل گیری انقلاب اسلامی، دست از تضعیف انقلاب بر نداشته و به دنبال ذبح آن هستند، اما خداوند متعال و حضرت حجت (عج) پشتیبان انقلاب هستند و نقشه های استکبار جهانی با عنایات خداوند سبحان و ائمه اطهار علیهم السلام خنثی و بی اثر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: یاران و سربازان امام زمان (عج) به دنبال فراهم ساختن مقدمات ظهور هستند و بر پایه عدالت محوری زمینه های ظهور را فراهم می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز همان بسیجیان در حال طی کردن و فتح قله های علم و تقوا هستند، اراده جوانان این مرز و بوم امید دشمنان را به یاس بدل کرده و امید است زمینه تعالی بیش از پیش علمی با همتی مضاعف ایجاد شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha