شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/طلاب و فضلا باید از وضعیت مذهبی و فرهنگی منطقه آگاهی یافته و راهکارهایی در جهت ارتقاء و رشد علمی و تهذیبی جامعه ارائه نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، جلسه فصلی طلاب و فضلاء سنقری مقیم کشور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر برگزار شد.

 حجت الاسلام مجید بنی عامریان با حضور در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه شهرستان سنقر، به تشریح وضعیت برنامه های عمرانی و ساخت و ساز استادسراها پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات فصلی، افزایش وحدت و همدلی میان طلاب و فضلای شهرستان می باشد.

وی بیان داشت: طلاب و فضلا باید از وضعیت مذهبی و فرهنگی منطقه آگاهی یافته و راهکارهایی در جهت ارتقاء و رشد علمی و تهذیبی طلاب سطح یک نیز ارائه نمایند.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان کرد: توجه به تربیت طلاب موفق و با بصیرت و دارای روحیه انقلابی یکی از مهم ترین اهداف حوزه های علمیه است و این امر با شناخت نقاط ضعف مدارس و مرتفع ساختن آن ها محقق می شود.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان سنقر در این جلسه ابراز داشت: طلاب و روحانیون نقشی اساسی در آینده سازی دینی کشور و جهان بر عهده دارند و توجه به وضعیت حوزه های علمیه اثرگذاری ویژه ای در شکل گیری شخصیت طلاب انقلابی و با بصیرت خواهد داشت.

وی در پایان گفت: حضور فصلی طلاب و روحانیان مقیم در این جلسات علاوه بر اینکه موجب نزدیکی قلوب و فراهم ساختن بستر آشنایی در میان فضلای شهرستان می شود بلکه با ارائه پیشنهادات و مطرح ساختن انتقادات سازنده موجب ارتقای سطح مدارس علمیه نیز خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha