جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه کرمانشاه از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی، با اشاره به روند تحولی حوزه کرمانشاه در عرصه های آموزشی، عمرانی، تهذیبی، پژوهشی و تبلیغی، تحصیل بیش از ۱۰۰۰ طلبه در حوزه استان را از افتخارات این استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه به همراه معاونان حوزه استان، پیش از ظهر امروز، با حضور در خبرگزاری حوزه و بازدید از بخش های مختلف این رسانه، در نشستی با سردبیر و دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به قدرت و تاثیرگذاری رسانه ها در تحولات جهانی، اطلاع‌رسانی از کارکرد‌ها، دستاوردها و ظرفیت‌های عظیم حوزه در عرصه‌های، علمی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و ...، را امری ارزشمند و انکارناپذیر خواند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه، تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را دغدغه اصلی حوزه و روحانیت خواند و گفت: رسالت اصلی حوزه های علمیه، تربیت طلاب انقلابی و پیرو ولایت فقیه است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات تحولی حوزه کرمانشاه در عرصه های آموزشی، عمرانی، تهذیبی، پژوهشی و تبلیغی، جذب بیش از 1000 طلبه در حوزه استان را از افتخارات این استان برشمرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: با تلاش های مسئولان حوزه استان، بیش از 1000 طلبه در مدارس علمیه استان کرمانشاه در حال تحصیل علوم حوزوی می باشند  و امیدواریم در آینده بتوانند در مسیر خطیر تبلیغ و تبیین فراگیر معارف دین اسلام گام های موثری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، تقویت حوزه علمیه را سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان دانست و ابراز داشت: انتشار اخبار علما و حوزه های استان ها، گام مهمی در معرفی کارکردهای ارزشمند حوزه و روحانیت محسوب می شود.

وی در پایان، با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران خبرگزاری حوزه، بر آمادگی حوزه استان برای تقویت بیش از پیش تعاملات و همکاری ها تاکید کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha