پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام منصوری _ موسس مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان صحنه

حوزه/ مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عزیزمراد منصوری، موسس مدارس علمیه خواهران و برادران و امام جمعه سابق شهرستان صحنه، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام عزیزمراد منصوری، موسس مدرسه خواهران الزهرا(س) و امام جمعه سابق شهرستان که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد، گفت: این روحانی مجاهد با سربلندی زندگی کرد و با روحیه ای خستگی ناپذیر در راه تحقق دین و تربیت طلابی انقلابی تلاش نمود.

وی خاطر نشان کرد: این روحانی خدوم در منسب و جایگاه های مختلف به خدا پناه می برد و همواره از نیازمندان و طلاب دستگیری می نمود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به باقیات صالحات امام جمعه سابق شهرستان صحنه، ابراز داشت: تأسیس مدارس خواهران و برادران شهرستان صحنه، اعتلا و ارتقا طلاب از حیث اخلاقی و علمی از خدمات مرحوم منصوری است

وی بیان داشت: جذبه های معنوی و عرفانی حجت الاسلام منصوری یکی از شاخصه های بارز آن مرحوم بود که امروزه با شنیدن خبر ارتحال این عالم فقید، حوزه استان عزادار و داغدار شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: سیره اخلاقی مرحوم منصوری برگرفته از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود، لذا سربازان حضرت ولی عصر (عج) باید از خصوصیات اخلاقی و معنوی بزرگان الگو برداری نمایند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha