چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین

حوزه/ مجاهدت شهدای مدافع حرم امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و در صورت بی توجهی به جهاد فی سبیل لله باید در همدان و کرمانشاه به مصاف و مبارزه با داعشیان و یزیدیان زمان برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله باقری، شامگاه یک شنبه، در اجتماع مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم با حضور جمعی از طلاب و روحانیون، مسئولین و عموم مردم، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: شهید واژه زیبایی است که تنها زیبنده و برازنده مجاهدان فی سبیل لله است که به مقامات و ظواهر دنیوی پشت پا زدند و راه شهادت را برگزیدند.

امام جمعه شهرستان هرسین با تشریح پیش نیازهای شهادت، تصریح کرد: اخلاص، اقتدا به ائمه اطهار علیهم السلام، غرق شدن در تقوای الهی و ... مقدمات شهادت را فراهم می کند و به واسطه این عوامل مملکت اسلامی از سلطه متجاوزان و یزیدان زمان در امان می ماند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: شهادت تقدیم جان خود با شوق و اشتیاق به خداوند متعال است و پرودگار نیز آن ها را به بالاترین قیمت می خرد و بالاترین مقام را به شهدا عطا می فرماید.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: همان طور که جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند، امروزه نیز در خط  ولایت حضوری منسجم در سنگرهای صیانت از حرمین شریفین پیدا کرده و مانع وحشیگری های تکفیری ها و دست پرورده های دشمنان اسلام شده اند.

وی افزود: مجاهدت شهدای مدافع حرم امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و در صورت بی توجهی به جهاد فی سبیل لله باید در همدان و کرمانشاه به مصاف و مبارزه با داعشیان و یزیدان زمان برویم.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان تأکید کرد: در هر عرصه و منطقه باید مجاهدت شهدای مدافع حرم برجسته و تبلیغ گردد تا خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha