جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری- دیدار مدیر و معاونان حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه کرمانشاه در زمینه جلب منابع مالی و کمک های خیرین در بحث ساخت و ساز و توسعه، در رده های بالای کشوری قرار دارد و در بخش های آموزش، پژوهش، تبلیغ و تهذیب عملکرد مثبت و سازنده ای داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، در دیدار حجت الاسلام  والمسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تقدیر از عملکرد و اقدامات مدیریت حوزه استان، اظهار داشت: اداره حوزه ها و مدارس علمیه از امور حساس، ظریف و مهم است که نیازمند سعه صدر، تدبیر، دانش لازم و ارتباطات خوب است.

وی با اشاره به سفرهای پیشین خود به استان کرمانشاه، تصریح کرد: وضعیت نابسامان گذشته کرمانشاه طی مدت اخیر به خوبی ساماندهی شده و این امر در کشور قابل توجه و تقدیر است.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در زمینه جلب منابع مالی و کمک های خیرین در بحث ساخت و ساز و توسعه، در رده های بالای کشوری قرار دارد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از تلاش های مدیریت و دست اندرکاران حوزه علمیه کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: بررسی های صورت گرفته، گواه بر عملکرد مثبت و سازنده مدیریت حوزه کرمانشاه در بخش های آموزش، پژوهش، تبلیغ و تهذیب است.

حجت السلام والمسلمین موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه و معاونان حوزه استان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه ها، اقدامات تحولی و وضعیت مدارس علمیه استان ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha