جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی با حضور اساتید و طلاب، در دو مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، معاون تهذیب حوزه علمیه استان در حاشیه برگزاری این دوره، با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری دوره تربیت مشاور، این دوره با برگزاری دو سرفصل جدید با عنوان روش های اصلاح و تربیت و مدیریت روابط خانواده، با حضور دو استاد اعزامی از قم برگزار شد.

وی با بیان این که این دوره به صورت همزمان در مدارس علمیه شهرهای بوشهر و برازجان برگزار گردید، افزود: تعداد 60 نفر از اساتید و طلاب نخبه مدارس استان، در این دوره شرکت کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: دوره تربیت مشاور طی 10 سرفصل طراحی شده که دو سرفصل در دو روز کامل به مدت 9 ساعت اجرا می شود و پس از اتمام همه سرفصل ها و برگزاری امتحان کتبی از هر سر فصل، در پایان آزمون عملی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آذرشب خاطرنشان کرد: افرادی که در آزمون کتبی و عملی موفقیت لازم را کسب کنند، گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد؛ همچنین از افرادی که این دوره مقدماتی را با موفقیت به پایان برسانند، برای دوره تکمیلی دعوت به عمل می آید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha