جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مسئولان حوزه بوشهر

حوزه /جلسه شورای حوزه علمیه استان بوشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بوشهر، جلسه شورای حوزه علمیه استان بوشهر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم فرحانی معاون آموزش و امور حوزه های علمیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورا به بیان دیدگاه های خود پیرامون چشم انداز حوزه علمیه و مسائل و مشکلات موجود در حوزه استان پرداختند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در مدت شش سال حضور حود در این سمت اشاره کرد که مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در ادامه این جلسه، به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: شورای حوزه علمیه استان حمایت قاطع خود را از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری اعلام می دارد و همه مسؤولان را به رعایت تذکرات معظم له توصیه می کنیم.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام و المسلمین فرحانی حکم ابلاغی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه مبنی بر تمدید ریاست حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در شورای حوزه علمیه استان را به وی تقدیم کرد.

بر اساس این ابلاغ، حکم آیت الله صفایی بوشهری به مدت سه سال دیگر برای ریاست شورای حوزه علمیه استان تمدید شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، حکم تمامی اعضای شورای حوزه علمیه استان نیز تمدید شود.

گفتنی است: اعضای شورای حوزه علمیه استان متشکل از هفت نفر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری بوده و  حجج الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج، حسن مصلح امام جمعه برازجان، محمود محمودی امام جمعه کنگان، حجت الاسلام دشتی امام جمعه موقت بوشهر و از اساتید مجرب حوزه علمیه، رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و خلفی مسئول مدرسه علمیه چهارده معصون برازجان از دیگر اعضای این شورا هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha