پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمالی حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه اگر ما از خطوط قرمز کوتاه بیاییم نتیجه آن مردمی می‌شوند که نتوانند درست تشخیص دهند، افزود: هر گاه خطوط قرمز به هم بریزند، گروهی در دل نظام رشد می‌کنند که نمی‌خواهند سر به تن نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در همایش حضرت علی(ع) و انقلاب اسلامی" که در بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: 25 سال بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) به تعداد هر روز، یک قدم از اصول و خط قرمزهای اسلام و قرآن عقب‌نشینی شد.

 وی با تاکید بر اینکه شخصیت امام علی(ع) شخصیتی انقلابی است و یک قدم هم از اصول انقلابی خود عقب‌نشینی نکردند، ادامه داد: امام علی(ع) اصول انقلابی را برای همیشه تاریخ و برای همه نسل‌ها و دوران‌ها حفظ کردند.
 مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه نتیجه 25 تخطی از اصول انقلاب، سه گروه شد، بیان داشت: ما نیز اگر ذره‌ای از انقلاب خود فاصله گرفته یا منحرف شویم، به گروه‌های مختلفی علیه نظام پیش خواهیم رفت.
حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه در زمان حضرت علی(ع) خط ‌قرمزها به هم ریخت، خاطرنشان کرد: 25 سال تخطی از اصول انقلاب باعث می‌شود که کسی نفهمد چه می‌کند.
وی با تاکید بر این که شخص انقلابی باید همیشه و در همه صحنه‌ها از خطوط قرمز نظام و انقلاب دفاع کند، ابراز داشت: رعایت خطوط قرمز باعث می‌شود مردم تحلیل درست داشته باشند و تحلیل واقعی را از دست ندهند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در نظام دارند و باید خطوط را درست تشخیص دهند، گفت: امروز هم عده‌ای از خطوط منحرف خود دفاع کرده و از انقلاب فاصله گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه اگر ما از خطوط قرمز کوتاه بیاییم، نتیجه آن مردمی می‌شوند که نتوانند درست تشخیص دهند، افزود: هر گاه خطوط قرمز به هم بریزند گروهی در دل نظام رشد می‌کنند که نمی‌خواهند سر به تن نظام باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha