چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 380154
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
حوزه های علمیه

حوزه/ با حضور جمعی از اساتید، طلاب، مربیان حلقات صالحین و فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع)، جلسه توجیهی در محل مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام محمد جوکار، مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در آغاز این جلسه توجیهی با بیان اهمیت مساله تربیت نیروهای نوجوان و جوان در عرصه فرهنگی، گفت: در سال کنونی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامیده شده، مسئولیت سنگین تری به عهده نیروهای فرهنگی است.

تجلیل از فعالان فرهنگی

در مراسمی از فعالان فرهنگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان تجلیل شد.

حجت الاسلام عبدالحسین خلفی، مسؤول مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان درجمع طلاب، درخصوص رسیدن به درجات والای انسانی گفت: همنشینی با صالحان و ابرار از مهمترین شاخصه هایی است که به انسان کمک می کند، در مسیر سعادت و کمال حرکتی سریع تر داشته باشد.

در پایان محفل مراسم که به عنوان آخرین جلسه اخلاق هفتگی درسال تحصیلی 95-94 برگزار می شد، از فعالان بسیج و اساتید تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهداء شد.

عشق به اهل بیت(ع) نجات بخش است

حجت الاسلام هدایتی، استاد حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)، در جمع طلاب، با بیان این که نبی مکرم اسلام فرمودند "من دو چیز را بین شما میگ ذارم یکی قرآن و دیگری عترتم، گفت: محبت اهل بیت(ع) سبب نجات انسان خواهد شد.

استاد مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان، افزود: زندگی ما باید به عشق اهل بیت(ع) باشد که در آخرت از شفاعت آنان برخوردار شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha