دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اردو

مسئول روابط عمومي حوزه علميه خراسان از برگزاری اردوی طلاب جديد‌الورود با عنوان «راه دل»، با حضور بيش از 1300 طلبه، بصورت مجزا در استان هاي خراسان رضوي، جنوبي و شمالي خبر داد.

حجت الاسلام علی روشندل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مشهد با اعلام اين خبر، گفت: در اين دوره، هر استان به صورت مجزا، پذيراي طلاب جديد الورود خود مي‌باشد و بر اين اساس، اردوي مدارس علميه برادران خراسان رضوي با حضور هزار  طلبه در اردوگاه ثامن الحجج (عليه السلام) مشهد، از 16 مهرماه  در سه مقطع مدارس علميه مشهد،  شهرستان ها و سفيران هدايت و طلاب داراي مدرك دانشگاهي آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

مدیر رورابط عمومی حوزه علمیه خراسان افزود: در همين راستا، 216 طلبه جديدالورود خراسان جنوبي از عصر جمعه تا عصر شنبه روزهای 18 و 19 مهر و 155 طلبه نیز در خراسان شمالي روز پنجشنبه 17 مهر ماه، در اردوهايي مجزا حاضر خواهند شد.

وی، با اشاره به برگزاری ويژه طلاب جديد الورود با مدرك دانشگاهي، دیپلم و دوره سفيران هدايت استان هاي خراسان رضوي و شمالي در روز 18 مهرماه، اردوگاه ثامن الحجج (عليه السلام) مشهد، خاطرنشان كرد: آشنايی طلاب با ضوابط و نظام آموزشی حوزه، يكی از اهداف برپایی اين اردوها است و بر اساس آمار و ارزيابي هاي انجام شده در سال هاي گذشته، تاثير خوبي در روند آموزشي آنان داشته است.

حجت الاسلام روشندل با اعلام این که شرکت کنندگان در اردوي مشهد ابتدا به حرم مطهر رضوي مشرف و سپس در محل برگزاری اردو حاضر خواهند شد، ابراز داشت: برگزاری حلقه هاي معرفت با موضوع "بايستگي هاي طلبگي" و  كارگاه آموزشي از جمله برنامه های اردو خواهد بود.

مسئول روابط عمومي حوزه علميه خراسان، همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، برپائی نمايشگاه كتاب، اهداء نشريه "راه دل" به شرکت کنندگان را از ديگر برنامه‌های اردو براي طلاب جديد الورود اعلام کرد.

وي در پايان، برگزاری مراسم ميثاق و عهد با امام زمان (عج)  را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: در قالب این مراسم طلاب  در فضايي معنوي با امام عصر(عج) عهد می بندند که تلاش علمي و مجاهدت اخلاقي و تهذيبي بيشتري در مسير پيش رو داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha