دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

حوزه تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: به اعتراف رسانه های بیگانه در تمام این منطقه پرتلاطم تنها جزیره ثبات و امن کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»  به نقل از روابط عمومی مسجد جمکران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان  امروز در جمع فرمانده و افسران نیروی انتظامی استان قم  بیان داشت: عضویت و خدمت در نیرویی که در رأسش نایب امام زمان(ارواحنا فداه) قرار دارد نعمت بزرگ الهی است که در تمام دنیا تنها به شما اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: ما باید به این نکته توجه دائمی داشته باشیم که رهبر و فرمانده کل قوا یک مجتهد عادل و انسانی است که تمام وجودش مملو از خدا و برای خدا بودن و در خدمت مردم بودن است و این تفاوت اساسی با سردمداران نظام های طاغوتی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه عنوان کرد: صحنه های عشق و ارادت مردم به امام و مقام معظم رهبری محبتی است که خدا در دل انسان ها قرار می دهد و این رابطه عاطفی بین مردم و رهبری در تمام دنیا استثناست.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در تعریف انسان های الهی گفت: یکی از ویژگی های انسان های الهی آن است که هر چه به آنها نزدیکتر می شوید بیشتر به ایشان ارادت پیدا می کنید؛ اما در انسان های غیر الهی، هر چه به آنها نزدیکتر می شوید به جهت آشنایی بیشتر با مفاسدشان از آنها متنفرتر می شوید.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان در طول حیات نظام اسلامی افزود: انس با خدا و تولٌی صاحب الزمان(ارواحنا فداه) که در وجود رهبر انقلاب و مردم وجود دارد سبب شده علیرغم دسیسه های متعدد و متنوع دشمنان، حتی به اعتراف رسانه های بیگانه در تمام این منطقه پرتلاطم تنها جزیره ثبات و امن کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان ابراز امیدواری کرد با افتتاح پروژه های در دست اقدام فرماندهی نیروی انتظامی در پیرامون مسجد مقدس جمکران، شاهد امنیت کامل روحی و مادی نمازگزاران این مکان مقدس باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha