پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که ایران همه را به اتحاد، وحدت و یگانگی در زیر پرچم اسلام و ولایت دعوت می کند.گفتند: عید غدیر تکمیل کننده دین پیامبر خاتم(ص) و دیگر انبیاء(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری  پنجمین «جشنواره بین المللی باران غدیر» با بیان این که  در جمهوری اسلامی همه اقوام  در کنار هم و به خوبی به حیات خود ادامه می دهند گفتند: ایران منادی صلح،  آرامش و اتحاد همه ملت ها است وهمه را به اتحاد، وحدت و یگانگی در زیر پرچم اسلام و ولایت دعوت می کند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که وجود ملت های  مختلف تنها برای شناخته شدن مرزها می باشد افزودند: آنچه باعث نزدیکی دلهای انسانها به یکدیگر می شود، اعتقاد به یگانگی  خدای متعال، ایمان و همبستگی است.

 ایشان اظهار داشتند: عید غدیر تکمیل کننده دین پیامبر خاتم (ص) و دیگر انبیاء(ع) می باشد.  بنابراین  ولایت حضرت علی (ع) شرط پذیرفتن اعمال انسانها است و مهم نیست از چه نژاد، رنگ، دین و آئینی باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه  جنایت تکفیری ها را دور از  انسانیت برشمردند و خاطر نشان کردند :اگر آنها ذره ای ایمان به وحدانیت و یگانگی خدا داشتند، هرگز این طور وحشیانه به جان و ناموس مسلمانمان یورش نمی بردند و به اسم اسلام وحشی گری نمی کرده اند .

معظم له گفتند: اعمال و رفتار گروه های تروریستی از نظر مسلمانان و جامعه بین المللی  مردود و به دور از هرگونه انسانیت می باشد؛ زیرا آنها برای جامعه بشری هیچ ارزشی قائل نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha