یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 337999
۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
1

حوزه/ در این طرح بیش از یک تُن گوشت و 200 کیسه برنج و دیگر مایحتاج، با تلاش طلاب و بسیجیان مسجد الغدیر و کمک خیرین برای اطعام 14 هزار نفر تدارک دیده شده، است.

حجت الاسلام میلاد عچرش، مدیر طرح ضیافت علوی مسجد الغدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه اندازی این طرح کریمانه از سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت امیرالمؤمنین(ع) برای دومین سال است که موفق به برگزاری این طرح بزرگ شده ایم.

وی با اشاره به اطعام 14 هزار نفری در روز غدیر، گفت: در این طرح بیش از یک تُن گوشت و 200 کیسه برنج و دیگر مایحتاج برای اطعام 14هزار نفر تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام عچرش، با بیان این که طرح اطعام غدیریه، هم اکنون در سایر مناطق و مساجد اهواز نهادیه شده است، خاطرنشان کرد: الحمدالله این طرح هم اکنون در اهواز نهادینه شده و دیگر هیئات و مساجد شهر بصورت خودجوش در حال اجرای این سنت حسنه هستند.

مدیر طرح ضیافت علوی، با اشاره به هزینه های انجام شده در طرح ضیافت علوی، خاطرنشان ساخت: همه هزینه های جمع آوری شده این اطعام کریمانه از خیرین جمع آوری شده است.

حجت الاسلام عچرش در پایان به زمان پخت غذاهای این ضیافت کریمانه اشاره کرد و گفت: زمان پخت از بامداد تا صبح روز غدیر انجام می شود و غذاهای متبرک ضیافت علوی در روز عید سعید غدیرخم در اتوبان جمهوری اسلامی جنب مسجد الغدیر با حضور عاشقان حضرت علی(ع) توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha