چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عید غدیر

حوزه / در این مراسم همزمان با پخش مستقیم و زندۀ حرم حضرت علی (علیه السلام)، طنین زیارت آل یاسین در فضای مجازی انجمن پخش شد که شور معنوی این مجلس را چند برابر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، اولین مراسم مجازی آنلاین به مناسبت جشن غدیر در وبگاه مرکز آموزش مجازی حوزۀ خواهران برگزار شد.

در این مراسم آنلاین حدود 150 نفر از طلاب خواهر که در جای جای ایران مشغول تحصیل هستند، شرکت و به صورت همزمان فایل‌‌های صوتی و تصویری را که به صورت آنلاین پخش می‌‌شد، مشاهده و استماع کردند.

در این مراسم پس از پخش تلاوتی زیبا و کوتاه، کلیپی از مقام معظم رهبری دربارۀ عید غدیر پخش شد و سپس همزمان با پخش مستقیم و زندۀ حرم حضرت علی (علیه السلام)، طنین زیارت آل یاسین در فضای مجازی انجمن پخش شد که شور معنوی این مجلس را چند برابر کرد. در ادامۀ این مراسم کلیپ مداحی به این مناسبت و پس از آن مسابقه‌‌ای برگزار شد که با استقبال زیاد شرکت کنندگان رو به رو شد.

گفتنی است در این شیوۀ نوین برگزاری برنامه‌‌های مناسبتی، شرکت کنندگان در حین دیدن و شنیدن فایل‌‌های صوتی و تصویری و متنی ارائه شده، امکان گفتگوی صوتی و متنی را نیز دارند و از این طریق می‌‌توانند با سایر طلاب گفتگو کنند.

هدف از برگزاری چنین برنامه‌‌هایی افزایش فضای معنویت و ذکر در فضای مجازی برای طلاب خواهری است که به صورت غیرحضوری ادامۀ تحصیل می‌دهند و فرصت و امکان کمتری دارند تا در جلسات طلبگی به صورت حضوری شرکت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha