سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
طرح هجرت

حوزه/ مدیراجرایی طرح هجرت معاونت تبلیغ حوزه از فعالیت دو هزار و 853 مبلغ در طرح هجرت بلند مدت حوزه های علمیه در اقصی نقاط کشور خبر داد که از یکسال تا ده سال به طول انجامیده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله غفاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  گفت:  بر اساس  مصوبّه شورای عالی حوزه، این مرکز در سال جاری اعزام مبلغ کوتاه مدت نداشته است.

وی افزود: در این مصوبه کلیه فعالیت های طرح هجرت معاونت تبلیغ حوزه  در راستای  اعزام مبلغین در طول سال به همراه خانواده ایشان است بعضا در صورت صلاحدید و درخواست مبلغ این اعزام ها به ده سال نیز قابل تمدید می باشد.

وی با بیان این که طرح اعزام مبلغین در دوره های کوتاه مدت در ایامی مانند ماه محرم و رمضان و... از برنامه های طرح هجرت حوزه برداشته شده است، اظهارداشت: با توجه به مصوبه جدید شورای عالی حوزه این اعزام ها بیشتر بر عهده دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات و نهادهایی از این قبیل است.

حجت الاسلام غفاری گفت: معاونت تبلیغ حوزه در قالب طرح هجرت بلند مدت از سال 80 تا کنون بیش از 7600 نفر مبلغ را به اقصی نقاط کشور اعزام کرده و بنا به درخواست سازمان های اعزام کننده در ایامی چون ماه مبارک رمضان 500 مبلغ را که در معاونت تبلیغ دارای پرونده بوده اند به کمک سازمان های اعزام کرده‌ایم.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha