دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روحانی پیام

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پیامی به کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد، تصریح کرد: شهدا غبار قرن ها غفلت و فراموشی را از دلها زدودند و آیات روحبخش قرآنی را برگوش همگان نجوا کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف آباد، رئیس جمهور در بخشی از این پیام که صبح امروز در این کنگره قرائت شد، خاطرنشان کرد: مردم متدین و انقلابی این دیار با درس گرفتن از عالمان مجاهد و زاهدان عامل، در دفاع از ارزش های مکتب الهی، اسلام، الگو وسرمشقی ماندگار برای جامعه به یادگار گذاشته اند و افتخار بزرگی است که به مناسبت  کنگره ملی سرداران و2 هزار و 500 شهید این خطه، ارادت و عشق قلبی خود را به شما مردم صدیق، انقلابی، مومن، شجاع، رزمنده و ولایت مدار تقدیم کنم.

در بخش دیگری از پیام  رئیس جمهور تاکید شده است که مردم شریف شهرستان نجف آباد در دوران دفاع مقدس با تقدیم ستاره های درخشان، دشمن را مایوس کرده و با صبر، بردباری و قناعت، اما مقاوم، عاشق و پیرو اسلام و ولایت، در لحظه لحظه دفاع مقدس پایداری کرده و تکلیف مداری خود را به اثبات رسانند و با تقدیم شهدای گرانقدری چون حجت الاسلام والمسلمین محمد منتظری، سردار بزرگ شهید حاج احمد کاظمی و 2 هزار و 500 شهید، رسالت اسلامی وانقلابی خود را به زیباترین نحو ادا کردند.

گفتنی است، کنگره ملی سرداران و 2 هزارو 500 شهید شهرستان نجف آباد، به مدت سه روز با حضور شخصیت های ملی، خانواده شهدا و دیگر اقشار مردم برگزار می شود.

شبیه‌سازی و صحنه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس، نورافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه بزرگ سیره شهدا، رونمایی از43  عنوان کتاب با موضوع شهدای دوران دفاع مقدس با بیش از 129  هزار تیراژ، ساخت سرود ارزشی در مدح شهدا و چاپ و نصب تمثال مبارک شهدا در محل‌های زندگی خانواده‌های 2 هزارو 500  شهید از جمله برنامه کنگره در مدت سه روز برگزاری است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha