پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

به منظور تبیین و تبلیغ شعائر قیام خونین کربلا، مبلغات سطح 3 مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد از ابتدای محرم با تعطیلی کلاسهای خود تا پایان این دهه در بین مردم به امر تبلیغ مشغول می شوند.

کارشناس فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت :این مبلغات با شرکت در مراسم ، مجالس خانگی، مدارس ، نهادهای دولتی و موسسات فلسفه قیام عاشورا را تبیین می کنند.

خانم الماسیان، همچنین با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای ترویج امور دینی در بین مردم است افزود :باید با بهره برداری از ظرفیت این ایام نسبت به قیام عاشورا معرفت حاصل کنیم.

کارشناس فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان همچنین با اشاره به اقامه نماز اول وقت که یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) بوده است گفت :اقامه این فریضه توسط امام سوم شیعیان در بحبوحه جنگ ضرورت برپاداشتن این فریضه را در هر شرایطی آشکار می سازد .

الماسیان تصریح کرد: خانواده ها و مبلغان باید در این ایام باید بیشتر به بعد معرفتی این قیام باید بپردازند تا جوانان مسلمان در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب بیمه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha