شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عصائب

حوزه/ همایش گرامیداشت شهدای مقاومت عراق و لبنان، به همت مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق و آستان مقدس قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این همایش که امشب پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مجاهد خزعلی سخنران این همایش بود.

وی گفت: پس از آنکه ندای آیا کسی هست مرا یاری کند از شام و مرقد حضرت زینب(س) برخواست، وقتی که خوارج زمان فکر کردند که فجایع بنی امیه تکرار می شود و حضرت زینب(س) یاری ندارد، نیروهای مقاومت طعم شکست را به آنها چشاندند و گفتند که دیگر حضرت زینب(س) به اسارت نخواهد رفت و این زمان، زمان بنی امیه نیست، بلکه زمان علویون و محمدیون است.

دبیر کل مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق  افزود: نمیدانم که چرا تصور کردند که پس از شکست در شام در خاک عراق که خاک انبیا و اولیا است پیروز  می شوند و قصد کردند که نجف و کربلا و سامرا را در هم بدرند و به حرم اهل بیت(س) برسند؟

در این همایش پرچم حضرت امام حسین(ع) که این پرچم مقاومات کربلا و شام بوده است و پیروزی های بسیاری را با این پرچم بدست آوردند به نماینده تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا شد.

پخش کلیپی از حماسه آفرینی جوانان شیعه عراقی و سوری و لبنانی و مبارزه آنها با خط انحراف و داعش‌ از دیگر بخش های این مراسم بود.

پس از وی مراسم عزاداری بر سیدالشهدا و گرامی داشت شهدای خط مقاومت در عراق و سوریه و لبنان، با حضور مداحان اهل بیت(ع) از جمله حاج میثم مطیعی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha