دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مسجد

این عکاس از زاویه دوربین خود برخی خیابان ها و اماکن تجاری و سالن های ورزشی و حتی پله هایی را به تصویر کشیده که مسلمانان در آن نماز می خوانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به زودی نمایشگاه عکس شامل عکسهایی گخ نیکولو دی جورجز از مساجد ایتالیا گرفته است به نمایش در می آید.

نیکولو دی جورجز بیش از پنج سال است که مشغول عکاسی از اماکنی است که مسلمانان ایتالیا از آن برای نماز و اعمال عبادی استفاده می کنند؛ مسلمانانی که علیرغم آمار بالای شان (حدود یک و نیم میلیون نفر) تعداد مساجد رسمی آنها اندک است و فقط هشت مسجد در این کشور وجود دارد یعنی به ازاء هر 187500 مسلمان یک مسجد وجود دارد؛ مساله ای که باعث شده از اماکن مختلف دیگر برای انجام مراسم دینی خود استفاده کنند.

این عکاس از زاویه دوربین خود برخی خیابان ها و اماکن تجاری و سالن های ورزشی و حتی پله هایی را به تصویر کشیده که مسلمانان در آن نماز می خوانند؛ تصاویری که بیش از هر چیز دیگر نشان دهنده احترام مسلمانان به هویت دینی و ریشه های اصیل خویش در این جامعه جدید است.

این عکاس همچنین کتابی به نام "اسلام پنهان" در این زمینه تالیف کرده که انتشارات روف آن را منتشر ساخته و تا کنون جوایز مختلفی را نیز کسب کرده است.

نمایشگاه عکس این عکاس نیز به زودی در نمایشگاه عکس رم به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه تا 11 ژانویه آینده ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha