پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پیوند بسیج با ولایت را ناگسستنی خواند و گفت: امروز تفکر بسیجی در بین مردم رواج پیدا کرده و همین امر یکی از عوامل مهم موفقیت ملت و نظام اسلامی ایران است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، ابراز داشت: هفته بسیج فرصتی است که نگاهی به کارنامه پرافتخار و درخشان بسیج و افق آینده این نیروی مردمی انداخته و از مجاهدت های بسیجیان تقدیر کنیم.

 وی با اشاره به این که امروز همه اعم از دوست و دشمن به توانمندی های بسیج درعرصه های گوناکون فرهنگی، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و ... اذعان دارند، افزود :بسیج یک نیروی توانمند و کارآمد است که از عرصه ها سربلند بیرون آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به پیوند ناگسستنی بسیج با ولایت، تصریح کرد : امروز تفکر بسیجی در بین مردم رواج پیدا کرده و همین امر یکی از عوامل مهم موفقیت ملت و نظام اسلامی ایران است.

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطر نشان کرد: مردم به این باور رسیده اند که در هر کاری بسیج می تواند گره گشا باشد، چرا که امروز بسیجیان در اختراعات و ابتکارات توانسته اند دستاوردهای خلاقانه ای از خود به نمایش بگذارند و موجب شگفتی همگان شوند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، تصریح کرد: با ترویج روحیه و تفکر بسیجی می توان به تحقق این شعار کمک کرد.

وی، وصل بودن به قدرت لایزال الهی، اتصال به حلقه مردم و همچنین تبعیت از ولایت را از شاخصه های بسیج برشمرد و افزود: باید با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیج در جامعه، در راستای تربیت نیروهای متعهد برای نظام و انقلاب تلاش کنیم.

*ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت : امروز مهمترین مولفه ای که به بسیج رنگ و بوی مردمی داده است، پیوند آن با ولایت است.

وی افزود: اخلاص، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، شجاعت و شهامت از شاخصه های بارز بسیج است و همین عوامل تاثیرگذاری آن را در جامعه دوچندان کرده است.

سردار کشکولی در ادامه با اشاره به این که بسیج یک نیروی مردمی نجات بخش است، افزود : بسیج و بسیجی کاملا تابع ولایت بوده و این امر نشان دهنده تفکر والای بسیج است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان تاکید کرد: امروز باید تفکر و روحیه بسیجی به عنوان یک الگو و سرمشق در جامعه ترویج داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha