شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمعیت جهانی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه معصومیه خرم آباد از برگزاری همایش همایش ازدیاد جمعیت در نیمه دوم آذرماه در این حوزه خبرداد.

خانم میرزایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این مطلب اظهارداشت:  با توجه به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت، طلاب به عنوان قشری دائما در بین مردم بوده و مورد اعتماد آنها هستند، باید به تبیین مبانی این مهم بپردازند که در همین راستا این همایش برگزار می گردد.

و ی با بیان اینکه در این همایش علاوه بر طلاب این مدرسه، طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) نیز شرکت می کنند افزود :در این همایش برای مبلغات روشهای تشویق در بین مردم برای ازدیاد نسل بیان می شود و مبلغات هم با اگاهی بیشتر در جهت فرهنگ سازی برای ازدیاد نسل در جامعه تلاش می کنند

وی با اشاره به اینکه باید برای رفع این چالش بهدنبال فرهنگ سازی برای عموم مردم برویم، تصریح کرد : می بایست در گام نخست به سراغ  نخبگان جامعه رفته و تفکر، بینش و منش آن ها را تغییر دهیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، مهمترین عامل بازدارنده افزایش جمعیت را سست بودن نسل فعلی جامعه و  زیر بار نرفتن  مسئولیت های بزرگ و سنگین  عنوان  کرد و گفت :  باید با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در جهت رفع این چالش با تبلیغ وسیع در بین مردم قدم  برداریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha