یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 ازدیاد جمعیت

حوزه / کارگاه راهکارهای تشویق به تکثیر نسل و ازدیاد جمعیت به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) خواهران بویین زهرا(س)، در این مدرسه برگزارشد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از قزوین، خانم سیدی، مشاور فرماندار قزوین در امور بانوان، دراین کارگاه  با تاکید بر اینکه باید جامعه جوان به جمعیت کشور اضافه شود، گفت:امروز باید تلاش کنیم که جامعه ما جوان باشد، چرا که  کشور ما نیاز به نیروهای انسانی پویا نیازمند است

وی به نقش آموزه های دینی در زندگی اشاره کرد و بیان داشت: تربیت فرزند اگر بر اساس آموزه های دینی صورت بگیرد، تاثیر آن در همه عرصه ها را می توان به خوبی مشاهده کرد.

سیدی خاطرنشان کرد:فرزند آوری یک عمل جهادی بوده و نباید عقلانی انگاشته شود، زیرا مسایل عقلی همچون فقدان مسکن، اشتغال وسختی های تربیت فرزند با این بحث معنوی سازگاری ندارد.

مشاور فرمانداری قزوین در امور بانوان به توصیه جدی رهبری معظم انقلاب اسلامی بر تکثیر نسل اشاره و بیان داشت: افزایش جمعییت یک کار فرهنگی بسیار خطیر وحائز اهمیت می باشد، چرا که تکثیر نسل دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی، علمی و اجتماعی بوده و تاثیر آن در رشد این ابعاد موثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha