شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معصومه آباد

حوزه/ خانم معصومه آباد، نویسنده کتاب «من زنده ام» پس از دریافت نشان خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: خادمی در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها آرزوی دیرینه‌ام بود و تمام سال های عمرم را سپری کردم تا به این مقام دست یابم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معصومه آباد در حاشیه دیدار با تولیت آستان مقدس و اعطای نشان خادم افتخاری حرم مطهر به وی،بیان داشت : خادمی در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها آرزوی دیرینه ای بود و تمام سال های عمرم را سپری کردم تا به این مقام دست یابم.

این آزاده سرافراز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به نظرم هیچ کار دیگری با این دنیا ندارم غیر از خدمت به بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زائران این بانوی بزرگ اسلام.

وی در ادامه با بیان این که تمام مردم ایران در سایه وجود مبارک امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام زندگی می کنند، تصریح کرد: اگر مردم خود را در حلقه محبت اهل بیت علیهم السلام قرار دهند، بهره دنیا و آخرت را خواهند برد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نسل امروز باید تمام تلاشش را برای به دست آوردن محبت امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام، به کار ببرد، همه چیز را به دست خواهند آورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha