جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام واعظ موسوی

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: دشمنان بدانند اولاد نامشروعشان نمی تواند در مقابل سیل خروشان دلباختگان ائمه معصومین (علیهم‌السلام) مقاومت کند، زیرا محبت و مودت امام حسین (ع)حرارت دائمی در قلوب عاشقان بوده و هرگز خاموشی در آن راه ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدواعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با  تسلیت فرارسیدن اربعین سرور سالار شهیدان، با اشاره به راهپیمایی میلیونی زائران کربلا اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های راهپیمایی،  حضور جوانان، کودکان، زنان و مردان کهن‌سال و نشان از عشق آنان  به آقا اباعبدالله الحسین و تعظیم شعائر الله است.

وی بابیان این که، اعتلای کلمه حق در این نوع حرکات به‌وضوح مشاهده می‌شود افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و نام آقا امام حسین(ع)، هرساله بخصوص امسال، تیری بر قلب و چشم دشمنان قرآن، مسلمین و تشیع است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی هریک به‌ نوبه خود در اعتلای نام امام حسین و اعتزاز پرچم حق‌خواهی در جهان دخیل هستند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در آسان‌گیری، ارائه ویزا به زائران خاطرنشان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای ویزا و خروج از کشور برای دلباختگان حسینی، درس بسیار بزرگی برای عوامل اجرایی در راستای ارائه خدمات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظ موسوی با ابراز امیدواری از امنیت زائرین بیان داشت: دشمنان اسلام و تشیع که از گذشته توطئه‌های خود را با ایجاد اولاد نامشروع همچون القاعده و داعش برای ضربه زدن به تشیع و اختلاف به شیعه و سنی هستند، راهپیمایی امسال باصلابت دشمن‌شکن برگزار می‌شود که درسی بزرگ برای دشمنان و لابی‌های صهیونیستی منطقه خواهد داد.

وی افزود: دشمنان باید بدانند اولاد نامشروعشان نمی تواند در مقابل سیل خروشان دلباختگان ائمه معصومین (علیهم‌السلام) مقاومت کند، زیرا محبت و مودت امام حسین (ع)حرارت دائمی در قلوب عاشقان بوده و هرگز خاموشی در آن راه ندارد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیام راهپیمایی زائران حسینی(ع) اظهار داشت: در طول تاریخ دشمنان تشیع همچون متوکل عباسی‌ها زیاد بودند، که تهدید به قتل و یا قطع دست‌وپا کردند؛ ولی باید بدانند عاشقان و دلباختگان با علم به مشکلات مسیر راه؛  حرکت می‌کنند و همه خطرات را برای رسیدن به معشوق، اعضای بدن و گاهی جان خود را فدا می‌کنند، تا مسیر برای حضور دیگر عاشقان باز شود.

انتهای پیام 16/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha