دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
داستان نویسی

حوزه / مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، از برگزاری نشست خبری اولین "کنگره سراسری داستان نویسی روحانیت و دفاع مقدس" خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان  قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به برگزاری اولین کنگره سراسری داستان نویسی روحانیت و دفاع مقدس و استقرار دبیرخانه آن در قزوین، نشست خبری این کنگره با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه و حجت الاسلام  علاء الدین صفی خانی دبیر این کنگره برگزار می گردد.

وی افزود: این نشست خبری روز سه شنبه ساعت 9 صبح در سالن جلسات مرکز پاسخ گویی به پرسش های دینی واقع در خیابان پیغمبریه کوچه سید جوادی با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی کشور و استان برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: کمیته های اجرایی این کنگره با تشکیل جلسه ستاد در استانداری قزوین، مشخص و فعالیت خویش را آغاز کرده و دبیرخانه نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت هم در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین مستقر و آماده دریافت آثار شرکت کنندگان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha